Infoavond huidige eerstejaarsstudenten en hun ouders

Je dient je voor deze infoavond in te schrijven. Kies hieronder de optie die voor jou het beste past.

17 oktober 2024
19u
UHasselt, Agoralaan, gebouw D, 3590 Diepenbeek
Anais 10 Anais 10

Beste student
Beste ouders

Je bent net van start gegaan met een nieuwe spannende fase in je leven: verder studeren. Naar de universiteit gaan is een grote stap. Je zit misschien op kot en leert zo op eigen benen te staan. Je wordt in ieder geval steeds zelfstandiger... Er is al heel wat informatie op je af gekomen. Ook voor je ouders is deze informatie nuttig en samen met jou willen wij hen wegwijs maken in de nieuwe zaken die op je pad komen.

Wij nodigen jou en je ouders daarom uit op deze infoavond. Nadien krijgen jullie ook een drankje aangeboden.

We zullen het die avond hebben over:

• Hoe ziet mijn academiejaar eruit?
  • Welke ondersteuning biedt de universiteit?
  • Hoe kan ik mijn studievoortgang bewaken?
  • Welke tools zijn belangrijk tijdens mijn studies en welke informatie vind ik daar?
  • Welke informatie is er beschikbaar voor mijn ouders?
  • ...

Praktisch:
Deze infoavond kan je op onze campus meevolgen of online via livestream. De sessies worden georganiseerd per faculteit/school en starten om 19 uur.

Deze avond gaat door op campus Diepenbeek, Agoralaan, Gebouw D.

Vanaf 18u30: Ontvangst
Om 19u00: Start infosessie (tot ongeveer 20u30)

Nadien krijgen jullie ook een drankje aangeboden.

Online start deze avond om 19u. Hiernaast kan je die avond de link ernaar terugvinden.

Inschrijven:
Je dient je in te schrijven voor deze infoavond via de keuzes hieronder:

Ik kom naar de campus Ik volg online

Doelgroep:
De ouders van eerstejaarsstudenten uit het academiejaar 2024-2025 (en de studenten zelf natuurlijk ook).

Tot dan!

Fysiek gaat deze avond door op campus Diepenbeek, Agoralaan, Gebouw D
Ontvangst vanaf 18u30 - start sessie stipt om 19u00

Online start deze avond om 19u. Deelnemen kan via deze link.

Vraag een brochure aan

Alle informatie over onze opleidingen vind je in de digitale brochures. Heb je toch liever een exemplaar in je handen? Dat kan zeker ook! Zo'n fysiek boekje is zeker zo handig om aantekeningen in te maken, je vragen te noteren, post-its te kleven bij belangrijke informatie, etc. Een brochure per post aanvragen doe je op deze pagina.

Blijf op de hoogte

Er is niets zo eenvoudig als alle informatie recht in je mailbox gedropt te krijgen, toch? Laat je gegevens achter in dit formulier en ontvang informatie over komende infodagen, studieaanbod, belangrijke toetsen,... Wees gerust, we sturen je niet teveel! Enkel wat jij nodig hebt om te weten te komen wat jíj wil!

Vragen over je studiekeuze?

Achter studiekeuze@uhasselt.be zit een enthousiast team voor je klaar dat al je vragen zal beantwoorden! Aarzel dus zeker niet om contact op te nemen met ons. Elke vraag wordt met de nodige aandacht en discretie behandeld.

Virtuele rondleiding

Terechtkomen in een nieuwe omgeving kan spannend zijn. Dat begrijpen wij maar al te goed. Om je goed voor te bereiden maakten we enkele filmpjes van onze campussen. Zo kan je direct ontdekken waar je kan parkeren, waar de ingang is, waar je les hebt, etc.

Blijf op de hoogte van het studieaanbod & infodagen!

• Ontvang in je mailbox alle informatie over infodagen
  • Gepersonaliseerde info op jouw maat
  • Ontdek gaandeweg wat jij wil!
Campus Hasselt Lr 17
Terug naar het Infodagen - kalender overzicht